Service Desk
Specialist med stark servicekänslaOm rollen...
Som en Service Desk Analytiker så arbetar du med att supportera Ifs alla interna medarbetare på en Nordisk och Baltisk nivå. Det handlar om att hantera incidenter, problem och servicerelaterade ärenden som dina kollegor inkommer med. Det kan handla om ominstallationer, programmering eller effektiviseringsprojekt.
Vi som jobbar här är...
Medarbetare som har olika utbildningar och arbetslivserfarenhet, men det som vi alla har gemensamt är att vi är teknikintresserade. Vi arbetar tillsammans för att se till att ge våra kollegor den allra bästa servicen som finns samtidigt som vi har en stor roll i alla IT-relaterade projekt inom organisationen.
Vill du veta mer?
Läs mer om hur det är att jobba på If och se vilka lediga roller vi har just nu. Kanske hittar du något får dig att vilja ta nästa steg i karriären.
Möjligheterna är...
Oändliga! Så länge du har viljan att lära dig så finns det inget hinder för att du ska kunna utveckla just det som du brinner för. Du får möjlighet att vara med i olika interna projekt inom koncernen och knyter kontakter med alla olika avdelningar i alla länder inom If.
Profilen vi söker är...
Du är en IT-intresserad person som gillar att arbeta med olika typer av ärenden och som har en stark servicekänsla. Du gillar att ha många bollar i luften samtidigt, men ändå aldrig tumma på kvaliteten i dina leveranser.